راهنمای خرید جواهرات نقره

سنگ فیروزه | سنگ کوارتز | سنگ عقیق

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


راهنمای خرید جواهرات نقره

ا

در هنگام خرید حتما به عدد(925) حک شده بر روی جواهر که ممکن است در داخل و یا روی جواهرات نقره باشد دقت نمایید. البته در برخی زیورآلات به دلیل ظرافت زیاد و نداشتن فضای کافی ممکن است جایی برای حک این عدد وجود نداشته باشد.

زیورآلات نقره را همانند طلا با فاکتور و مهر خریداری نمایید. تا در صورت بروز مشکل قابلیت مرجوع کردن را داشته باشید. برای این منظور از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز رسمی خریداری نمایید. تا در قبل خریدتان فاکتور دریافت نمایید.

انگشتر در مویی

اگر زیورآلات نقره را به عنوان سرمایه خریداری میکنید، و قصد افزایش سرمایه و سرمایه گذاری دارید زیورآلاتی انتخاب کنید که نگین های کمتری داشته باشند و بهتر از آن خرید نقره های بدون نگین و خالی می باشد.

در صورت خرید جواهرات نقره و هر کالای دیگری از فروشگاه های اینترنتی، حتما به نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن، که در سایت فروشگاه وجود دارد دقت نمایید، این نماد فقط به فروشگاه های معتبر داده میشود.

فروشگاه اینترنتی زرسی یکی از فروشگاههای معتبر در عرصه ی جواهرات از جمله انگشتر و نگین های مختلفی است که علاوه بر دارا بودن نماد اعتماد (اینماد)، زیورآلات نقره و برند خود را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. تا شما عزیزان بتوانید با خیال راحت و سهولت خریدتان را انجام دهید.



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 51

تاریخ انتشار: پنج شنبه 7 آذر 1398 ساعت: 17:10

برچسب ها : ,,,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سنگ فیروزه | سنگ کوارتز | سنگ عقیق)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف